Izvēlne
  • En-Lv

SASNIEGTĀ AUDITORIJA UN FREKVENCE: Auditorijas sasniegšana pilsētās

Lai gan tradicionālo mediju vide nepārtraukti attīstās un paliek arvien fragmentētāka, vides reklāma joprojām saglabā spēcīgu pozīciju kā medijs, kas spēj ātri un efektīvi aptvert ļoti plašu auditoriju. Vides reklāma redzama 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, un to uztver visas iedzīvotāju grupas neatkarīgi no valodas, tautības vai vecuma. Tā ir labi pamanāms un radošs reklāmas kanāls. Ievērojot efektīvas vides reklāmas dizaina pamatprincipus, tā atstāj ilgstošu iespaidu. Vides reklāma nodrošina nepārtrauktu zīmolu klātbūtni ikdienā, auditorijai kļūstot arvien mobilākai un pārvietojoties pa pilsētu.

IKDIENAS SASKARES PUNKTI: Gājēji un braucēji pilsētā

Tā kā liela sabiedrības daļa aizvien vairāk koncentrējas pilsētās (piemēram, strādā pilsētā, bet dzīvo ārpus tās), ikdienā veicamais ceļš kļūst garāks. Tas dod zīmoliem iespēju sasniegt savu auditoriju, kad tā ir kustībā. Tiek lēsts, ka jau 2050. gadā vairāk nekā 68% pasaules iedzīvotāju būs apmetušies pilsētās, līdz ar ko vides reklāma kā mediju kanāls kļūs vēl nozīmīgāka. Tā attīstās reizē ar pilsētām un organiski iederas mūsu vidē un vienlaikus ir pamanāma. Atbilstošs un īstajā brīdī izvietots vides reklāmas ziņojums var ietekmēt patērētāju ikdienas izvēles un veidot pozitīvu priekšstatu par zīmolu. ​

Source: All Unite

VIDES REKLĀMAS NOZĪME: Mainīgā mediju vide

Tā kā parādās aizvien vairāk saziņas kanālu, sākot no tiešsaistes video līdz sociālajiem medijiem, sasniedzamā auditorija paliek arvien sadrumstalotāka savos mediju patēriņa paradumos. Mediju kanālu pieaugošais skaits, kas sacenšas par auditorijas uzmanību, samazina katra atsevišķa zīmola vēstījuma efektivitāti. Vides reklāma  ir visapkārt sabiedrībai. Tā var cilvēkus sasniegt iepirkšanās vietu tuvumā, tieši pirms pirkuma izdarīšanas. Izsmalcinātas vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēmas pasaulē, piemēram, Outdoor Impact Baltics parāda, cik labi vides reklāmas iederas mainīgo mediju vidū un kļūst aizvien nozīmīgāka kopējā mediju plānā.

DARBĪBA → reakcija

Vides reklāma lieliski ietekmē pirkšanas lēmumus. Pārklājuma plānošana pie iepirkšanās vietām sniedz iespēju informēt mērķauditoriju par jaunākajiem piedāvājumiem. Vides reklāmu nekas nebloķē, tāpēc auditorija var pieņemt lēmumus par labu konkrētiem pirkumiem, atrodoties īstajā vietā un laikā. Tā kā pēdējā laikā mobilitāte ir viena no progresējošajām tendencēm, vides reklāma kļuvusi ietekmīgāka, jo tā ir efektīvākais veids, kā sasniegt auditoriju, kas ir nemitīgā kustībā.

PAMANĀTĪBA: Mediju piesaistītās uzmanības spēks

Vides reklāma pēc būtības ir veidota tā, lai to pamanītu, tā radītu emocijas un izraisītu diskusijas, un ir zināms, ka tā veicina vēlmi uzzināt vairāk par vidē reklamētajiem zīmoliem. Vizuāli piesaistoši un pārdomāti ziņojumi palielina kampaņas efektivitāti, veicinot popularitāti arī sociālajos medijos un mutvārdu saziņā. Esiet radoši un drosmīgi!