Kas jāapsver, lai izceltos pilsētvides vizuālajā troksnī
Kontrastējošās krāsas nodrošinās reklāmas kampaņas izcelšanos uz apkārtējās vides fona un nodrošina pamanāmību.
Drosmīgs un radošs risinājums, lai piesaistītu savas auditorijas uzmanību.
Galvenā ziņa sastāv no ne vairāk kā septiņiem vārdiem un izmantots vienkāršais teksta fonts.
Mazāk ir vairāk!
Aicinājums uz rīcību un skaidrs iemesls kāpēc rīkoties uzreiz.
Plakāta neizmantojiet elementus (piem.: cilvēkus; dzīvniekus; bērnus), kas varētu novirzīt uzmanību no kampaņas galvenā ziņojuma.
Atcerieties, ka auditorija ir kustībā, tāpēc izsakieties īsi.
Makets ir pabeigts, kad nav neviena elementa, ko varētu izņemt.
Ziemā, kad vide galvenokārt ir pelēka, izmantojiet košas krāsas. Vasarā neizmantojiet zaļo krāsu, jo tā saplūst ar apkārt esošajiem kokiem.