Izvēlne Kampaņas simulators
  • En-Lv
skaitļos
13 valstis:Lielbritānija, Francija, Vācija, Nīderlande, Itālija, Austrālija, Jaunzēlande, ASV, Šveice, Dānija, Lietuva, Latvija, Honkonga
45riska kapitāla fondi
250+start-ups
450+kampaņas
0

Jauno kompāniju atbalsts

Līdzīgi kā daudzi start-upi, Nurture dzima no idejas, ka kaut kas ir jāmaina.

Start-up kompānijas vēlas izmantot vides reklāmu, taču ne vienmēr tām ir nepieciešamie resursi un zināšanas, kā veidot pamanāmas vides reklāmas kampaņas un kā maksimizēt to ietekmi pret investīciju ieguldījumu.

2016.gadā JCDecaux radīju Nurture programmu, kas jaunajām kompānijām sniedz daudzveidīgu atbalstu: JCDecaux dalās ar zināšanām, pieredzi reklāmas kampaņas nepieciešamībā, plānošanā, dizaina sagatavošanā, start-up mērķauditorijas sasniegšanā, un pats svarīgākais – informācijas nodošanā. Medija izvietojumam no komerccenas tiek piešķirts 50% papildus apjoms – tādējādi sasniedzot vairāk. Šī programma attiecas arī uz investoriem, kas virza start-up tirgū.

Latvijas start-up dodam iespēju iekarot arī pārējos JCDecaux Nurture tirgus. Drosmīgiem pieder pasaule!

Ja esat nesen izveidota kompānija un vēlaties reklamēt sevi JCDecaux vides reklāmas stendos, kā arī saņemt Nurture programmas atbalstu, sazinieties ar mums: nurture@jcdecaux.lv

Vairāk informācijas par Nurture programmu un pieredzi pasaulē lasiet mūsu Lielbritānijas kolēģu mājaslapā: https://www.jcdecaux.co.uk/nurture

 

Nurture veiksmes stāsti pasaulē:

Uzzini vairāk