Izvēlne Kampaņas simulators
  • En-Lv
 DIGITĀLAIS LIELFORMĀTS
DIGITĀLIE STENDI

Reāllaikā. Ziņa, kas tiek nodota īstajā vietā un īstajā laikā.

JCDecaux digitālie ekrāni ir izvietoti lokācijās ar intensīvu plūsmu, kur tie redzami visu dienu gan pilsētas iedzīvotājiem, gan arī tūristiem, nodrošinot reklāmas ziņojuma redzamību gājējiem un autobraucējiem. Digitālo ekrānu tehniskie risinājumi paver plašas iespējas personalizēt ziņas arī atkarībā no laika apstākļiem, dienas laikiem vai lokācijas. Iespējams nobrendot laika ziņas, veidot īpašus piedāvājumus konkrētās stundās, pasākumu un akciju ziņojumus. 

Digitālo formātu efektivitāte

Vidējais pieaugums (test vs. control)
+6%Reklāmas redzamība
+17%Spontānā reklāmas atpazīstamība
+6%Reklāmas novērtējums

Avoti: Neuroscience, Conducted by Neuro-Insight, using the Neuroscience technique of Steady State Topography (SST) measuring brain response of 160 participants; Ad Recall, Conducted by Research Bods, using online webcam eye tracking and online survey of 280 respondents; Sales Effect, Conducted using test & control store sales data for 4 advertiser campaigns;

Ērta plānošana:

10 sek. KLIPI
katru minūti
katru 2 minūti
katru 4 minūti

DIGITĀLO RISINĀJUMU EFEKTS:

89%

auditorijai patīk digitālā reklāma*

 

 

 

*Avots: Digital Effect, WallDecaux study

SATURA MAIŅA

Izmanto tik daudz ziņojumus, cik nepieciešams

 

DINAMISKAS KAMPAŅAS

Izmanto API datus, lai pielāgotu saturu un padarītu kampaņas personalizētas.

 

GEO lokācija:ziņojums vai cenas piedāvājums specifiskās, atlasītās lokācijās
Laika ziņas:reklamē kabrioletu, kad spīd saule, vai džipu, kad līst lietus
Pareizs laiks: brokastu pārslas no rīta, pusdienu piedāvājumu dienas vidū, uzkodas un dzērienus pēcpusdienā
Nenokavē:akcijas piedāvājumi, laika atskaite līdz īpašajam piedāvājumam
Ziņojumi:pavasarī, kad pilsēta uzplaukst, informējam par pretalerģijas medikamentiem