JCDecaux digitālie ekrāni ir vides reklāmas risinājums, kas reklāmas ziņojumu padarīs efektīvāku, personalizētu un ar augstāku iesaisti.
JCDecaux digitālie ekrāni ir izvietoti lokācijās ar intensīvu plūsmu, kur tie redzami visu dienu gan pilsētas iedzīvotājiem, gan arī tūristiem, nodrošinot reklāmas ziņojuma redzamību gājējiem un autobraucējiem. Digitālo ekrānu tehniskie risinājumi paver plašas iespējas personalizēt ziņas arī atkarībā no laika apstākļiem, dienas laikiem vai lokācijas. Iespējams nobrendot laika ziņas, veidot īpašus piedāvājumus konkrētās stundās, pasākumu un akciju ziņojumus.
Avoti: Neuroscience, Conducted by Neuro-Insight, using the Neuroscience technique of Steady State Topography (SST) measuring brain response of 160 participants; Ad Recall, Conducted by Research Bods, using online webcam eye tracking and online survey of 280 respondents; Sales Effect, Conducted using test & control store sales data for 4 advertiser campaigns;
auditorijai patīk digitālā reklāma*
*Avots: Digital Effect, WallDecaux study