Kas jāapsver, lai izceltos pilsētvides vizuālajā troksnī
Kontrastējošas krāsas nodrošina reklāmas kampaņas izcelšanos uz apkārtējās vides fona un nodrošina pamanāmību.
Drosmīgs un radošs risinājums, lai piesaistītu auditorijas uzmanību.
Galvenā ziņa nepārsniedz 7 vārdus un tiek attēlota vienkāršā fontā.
Mazāk ir vairāk! Vienkāršs, nepiesātināts dizains, ļauj galvenajai ziņai izcelties un sasniegt auditoriju efektīvāk.
Aicinājums uz rīcību un skaidrs iemesls kāpēc rīkoties uzreiz.
Plakātā izvairieties no elementiem (piem. - cilvēki; dzīvnieki; bērni), kas varētu novērst uzmanību no kampaņas galvenā vēstījuma.
Atcerieties, ka auditorija ir kustībā, tāpēc izsakieties īsi.
Reklāmas dizains ir pilnīgs, kad nav neviena lieka elementa.
Ziemā, kad vide galvenokārt ir pelēka, izmantojiet košas krāsas. Vasarā neizmantojiet zaļo krāsu, jo tā saplūst ar apkārt esošajiem kokiem.