Izvēlne
  • En-Lv
  • RĪGA

Outdoor Impact 2.0 klientiem, partneriem būs pieejams 2024. gada nogalē. Rīgā un 4 reģionālajās pilsētās: Jelgavā, Liepājā, Daugavpilī un Valmierā, klienti, investējot vides reklāmā, varēs precīzi zināt, kādu auditoriju (gala patērētāju) ir uzrunājuši. Mums, “JCDecaux Latvija”, ir ļoti svarīga ilgtermiņa sadarbība, lai klientu reklāma tiek plānota racionāli un efektīgi.

Outdoor Impact 2.0 sistēma ietver informāciju par vairāk nekā 5000 reklāmas plaknēm Baltijā, nodrošinot reklāmdevējiem un mediju aģentūrām stabilu platformu, lai aprēķinātu reklāmas kampaņu kontaktu apjomu (Visibility Adjusted Contacts (VAC), sasniedzamību (reklāmas valodā: Reach) un biežumu (Frequency).

 

JCDecaux Latvija ir vienīgais vides reklāmas uzņēmums Latvijā, kurš spēj profesionāli izteikt reklāmas investīciju vērtību pret auditoriju. Outdoor Impact versijas 2.0 metodoloģijas atbilstību reklāmas tirgum uzrauga Tehniskā komiteja - Baltijas valstu reklāmdevēju un mediju aģentūru pārstāvji. Latviju komitejā pārstāv Dentsu vadītāja, PhD Linda Saulīte un Publicis Groupe vadītājs Jānis Pencis.

 

Jānis Pencis mēdiju aģentūras “Publicis grupas” vadītājs, Outdoor Impact 2.0 Tehniskās komitejas pārstāvis iepazīstoties ar projekta plānu un metodoloģiju, teica:

“Kopumā es pozitīvi vērtēju JCDecaux iniciatīvu atjaunot datus un uzlabot Outdoor Impact metodoloģiju, lai mums būtu pieejami aktuālāki un precīzāki dati par vides reklāmas iespējām Baltijā. Nākotnē sagaidu, ka būs pieejami dati ne tikai par plānotajiem kontaktiem, bet arī par konkrētu vides reklāmas kampaņu reāli sasniegtajiem kontaktiem un auditoriju.”

 

Arī mūsu konkurenti vides reklāmā ir aicināti pievienot savas vietas sistēmā piedaloties ar līdzfinansējumu sistēmas veidošanā, tādējādi paplašinot iespēju plānot vides reklāmu vienā platformā. Mūsu partneri – reklāmas aģentūras, to ļoti novērtētu.

 

Outdoor Impact 2.0 veidojas no:

1. Pārvietošanās paradumu pētījuma, kas tiek veikts no 2023. gada novembra līdz 2024. gada maijam, aptverot galvenās Baltijas pilsētas.

2. Satiksmes datiem - visaptverošiem datiem par dažādiem satiksmes veidiem un to intensitāti.

3. Paneļu klasifikācijas: detalizētu informāciju par JCDecaux statiskajiem paneļiem un digitālajiem ekrāniem.

4. Redzamības pētījuma izmantojot ROUTE metodoloģiju, lai uzlabotu redzamības ieskatu.

 

Jeļena Brokāne JCDecaux Latvija vadītāja:

“Bez korektiem auditorijas mērījumiem, vides reklāmai ir tikai ceļu norādes statuss. Mēs pārdodam kontaktu daudzumu. To var izmērīt ar skaidru un saprotamu metodoloģiju. Baltijas tirgū pirmā vides reklāmas mērījumu sistēma tika ieviesta jau 2012 gadā. Šobrīd strādājam pie sistēmas jaunās versijas, kura aptvers vairākas pilsētas Latvijā, kā arī varēs precīzāk nomērīt vides digitālos ekrānus, būs aktuālie satiksmes dati, un moderna platforma."

 

Outdoor Impact 2.0 ir starptautiski atzīta sistēma, to novērtē JCDecaux klienti un partneri visā pasaulē. Baltijā to ieviešam sadarbībā ar IPSOS OOH, kas ir pasaules līderis vides reklāmas auditorijas mērījumu jomā, un Nielsen IQ, starptautisku pētījumu kompāniju, kas ir atbildīga par pārvietošanās paradumu pētījumu.

 

 

Published in JCDecaux Latvia