Menu Contacts

 

Autovadītāji

Ja autovadītāji uztvers vides reklāmas kampaņas ziņojumu, to spēs uztvert arī gājēji.

Kontrasts

Kontrastējošas krāsas nodrošinās reklāmas kampaņas izcelšanos uz apkārtējās vides fona.
 

Laba daudz nevajag

Galvenajai ziņai būtu jāsastāv no ne vairāk kā septiņiem vārdiem, un ieteicams izmantot vienkāršu teksta fontu. Atcerieties, ka vairums auditorijas ir kustībā, tāpēc izsakieties īsi.

Gadalaiks

Ievērojiet gadalaika krāsas (piem., ziemā, kad vide galvenokārt ir pelēka, izmantojiet košas krāsas).Vasarā neizmantojiet zaļu krāsu, jo tā saplūst ar apkārt esošajiem kokiem.

Uzmanības rijēji

Izkārtojumā neizmantojiet elementus, kas varētu novirzīt uzmanību no kampaņas galvenā ziņojuma.
 

Esiet drosmīgi un radoši, lai piesaistītu savas auditorijas uzmanību!

Uzzini vairāk

Vides kampaņas efektivitātes mērijums