Galvenie fakti
Kopš 2012. gada aprīļa JCDecaux Latvija ir oficiālais reklāmas operators Starptautiskajā lidostā "Rīga"- Baltijas reģiona vadošājā un vienā no Eiropas straujāk augošajām lidostām ar 9,2% pasažieru pieaugumu salīdzinājumā ar 2018. gadu.
7,8 miljons 2019. gadā apkalpotu pasažieru
89 galamērķi
238 lidojumi dienā
Baltijas reģiona vadošā lidosta
Viena no 5 lidostām Eiropā ar straujāko izaugsmi
Vide
Lidostas ir aizraujošas. Vairums auditorijas ir labā noskaņojumā, jo dodas atvaļinājumā vai gūt jaunu pieredzi. Šī iemesla dēļ pastāv lielāka iespējamība, ka zīmola vēstījums tiks uztverts labvēlīgi.Lidostas reklāma netiek uzverta kā traucēklis, bet gan daļa no patīkamās lidostas pieredzes. Neatkarīgi no reklāmas formāta pastāv lielāka iespējamība, ka pasažieri to ievēros, jo viņiem zināmu laiku ir jāuzturas lidostas terminālī gaidot savu lidojumu.
Auditorija
Lidostas auditorija ir pievilcīga tās patēriņa paradumu un ienākumu līmeņa dēļ. Liela daļa pasažieru ceļo darba komandējumu ietvaros, un šo mērķgrupu uzskata par grūti sasniedzamu, taču ļoti pievilcīgu. Neatkarīgi no tā, kāda ir šo cilvēku mītnes vieta, lidosta pirms galamērķa sasniegšanas ir saskares punkts, kur viņi pavadīs noteiktu laiku.
Starptautiskās lidostas "Rīga" pasažiera profils
Pieredze
Lidosta ir lieliska vieta padziļinātai saziņai ar auditoriju. Tā kā cilvēki daudz laika pavada terminālī un ir labā noskaņojumā, tie labprātāk izmēģinās jaunas preces vai uzņems jaunu informāciju.
Saziņas veidi var būt dažādi, sākot no standarta gaismas kastēm, kas piemērotas imidža reklāmai līdz interaktīviem risinājumiem,kur pasažieri pirms lidojuma var izklaidēties.
Formāti
Geolokācijas karte ar reklāmas formātiem Starptautiskajā lidostā "Rīga"
Lidostas "Rīga" mediju formāti