Menu Contacts
  • Rīga, Hanzas Perons
  • 8. Jan 2020
8. janvārī Rīgā norisinājās Digital Out-Of-Home Conference, kuras ietvaros tika runāts par tām priekšrocībām, ko piedāvā digitālā reklāma vides medijā, par efektīvu kampaņu plānošanu un plašajām mērķauditorijas sasniegšanas iespējām.
Ar savu pieredzi dalījās  - Jonas Kofahl - Director of Digital & Innovate Wall JCDecaux, Germany; Michael Cooper - Digital Director EMEA, McCann Worldgroup, UK; Bart de Vries - Chief Commercial Officer  JCDecaux Netherlands; Prof.Dr. Kai-Marcus Thäsler - Head of German OOH association; Jyrki Poutanen un Lauri Gran - Chief Creative Officer, TBWA Finland & Creative, TBWA Finland.
Īpaši pateicamies mūsu atbalstītājiem – Nespresso.
Konferenci vadīja Øyvind Markussen, CEO Norge un Baltic.
Jelena Brokane, JCDecaux Latvia
Hanzas Perons, Riga
Øyvind Markussen, JCDecaux and Michael Cooper (UK)
Nespresso
Bart de Vries (NL)
Jyrki Poutanen un Lauri Gran (FI)
  • Jonas Kofahl (GE)
  • Michael Cooper (UK)
  • Nespresso
  • Prof.Dr. Kai-Marcus Thäsler (GE)