Vairāk nekā 13 tūkstoši cilvēku atzinušies mīlestībā Rīgai

24.11.2015
Vairāk nekā 13 tūkstoši cilvēku atzinušies mīlestībā Rīgai un gaismas festivālam STARO RĪGA, pastāstīja vides reklāmas uzņēmuma “JCDecaux Latvija” direktore Jeļena Brokāne.


Visvairāk jeb 2807 cilvēki mīlestību pret Latvijas galvaspilsētu izteikuši angļu valodā. Seko franču un čehu valodas, kurās savas jūtas pauduši attiecīgi 2055 un 1884 cilvēki. Savukārt spāņu valodā mīlestībā Rīgai atzinušies 1788 cilvēku, bet itāliešu valodā - 1775 cilvēku.

Norvēģu valodā mīlestībā Rīgai atzinušies 1634, bet vācu valodā - 1552 cilvēki.

„Šajā akcijā kopumā bija 13 495 dalībnieki, kas ir lielisks rezultāts. Mūsu prognozes, ka visgarākās rindas izveidosies pieturvietās, kur atzīties mīlestībā varēja angļu un vācu valodā, piepildījās tikai daļēji. Festivāla apmeklētāji naski izmantoja iespēju ierunāt šo maģisko frāzi arī citās valodās – franču, čehu un spāņu,” teica Brokāne.
 


 

 
Šie pūliņi tika arī atalgoti. Proti, tie, kuriem izdevās svešā mēlē atzīties mīlestībā vispareizāk, cīnījās par galveno balvu – lidojumu divām personām uz kādu no septiņām Eiropas pilsētām - Hamburgu, Oslo, Prāgu, Parīzi, Barselonu, Londonu vai Milānu. Izloze notika 23.novembrī un nu septiņu laimētāju tālruņu pirmie pieci cipari ir publicēti šeit: http://www.jcdecaux.lv/lv/laimetaji.
 
Atzīšanos mīlestībā Rīgai un festivālam STARO RĪGA rīkoja "JCDecaux Latvija" kopā ar lidsabiedrību "airBaltic”.
„Esam gandarīti, ka varējām līdzdarboties šajā pasākumā, kas piesaistīja tik lielu interesi. Ja šī aktivitāte kļūs par stimulu sākt mācīties kādu svešvalodu vai uzlabot savas svešvalodu prasmes, tas būs vislielākais ieguvums,” komentēja “airBaltic” zīmola vadītājs Linards Jonins.
 
Gaismas festivāla STARO RĪGA laikā no 18. līdz 21.novembrim Rīgā septiņas sabiedriskā transporta pieturvietas simboliski pārtapa par kādu no septiņām Eiropas pilsētām. Ikviens interesents varēja doties uz šīm pieturvietām un ierunāt frāzi „Es mīlu STARO RĪGA” noteiktajā valodā. Ja izruna bija pareiza, pietura iemirdzējās, bet laimīgais dalībnieks tika iekļauts izlozē lidojumam uz konkrēto pilsētu.
 
Rīgas pieturvietu dizaina un tehnisko risinājumu autors ir pasaulslavenais arhitekts Normans Fosters. Viņa vārds ir saistīts ar ievērojamākām arhitektūras celtnēm visā pasaulē.
 
Fostera radītie objekti vairāk līdzinās fantastiskiem objektiem no citas galaktikas, kaut gan galvenie viņa radošie principi ir vienkāršība, ekoloģiskums un lietderīgums. Starp viņa slavenākajiem darbiem ir Hērsta tornis Ņujorkā, kur atrodas preses giganti "Cosmopolitan" un "Esquire" un citas izdevniecības, Vemblija stadions, slavenais "Gurķis" un Millenium tilts Londonā.
 
Šobrīd Fostera dizainētās pieturvietas atrodas 122 pilsētās visā pasaulē, tostarp Austrālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un 228 pilsētās Francijā. Tagad Fostera radītās pieturvietas ir viegli atpazīstamas kā Rīgā, tā Londonā, Lisabonā, Parīzē, Barselonā un citviet pasaulē.
 
2000.gadā ietekmīgais ekonomikas žurnāls "The Economist" nosauca Fostera pieturvietas par "gudrākajām" pasaulē, bet šogad jūnijā avīze "The Herald Scotland" nodēvēja Fostera dizainētās digitālo risinājumu pieturvietas par "hi-tech" tehnoloģijām.
 
Papildu informācija:
Tija Ezeriņa,"Public ID Group" projektu direktore
Mob.tālr.: 29719893,Tālr: 67226647
E-pasts: tija.ezerina@publicid.lv
 

Mīlestībā Rīgai atzinušies jau vairāk nekā 3000 cilvēku

20.11.2015
Jau teju 3000 cilvēku izmantojuši iespēju piedalīties īpašā akcijā, kurā var laimēt lidojumu uz kādu no septiņām Eiropas pilsētām.
Mīlestībā Rīgai atzinušies jau vairāk nekā 3000 cilvēku
 
Jau teju 3000 cilvēku izmantojuši iespēju piedalīties īpašā akcijā, kurā var laimēt lidojumu uz kādu no septiņām Eiropas pilsētām, atzīstoties mīlestībā Rīgai un gaismas festivālam STARO RĪGA, pastāstīja akcijas rīkotāja vides reklāmas uzņēmuma “JCDecaux Latvija” direktore Jeļena Brokāne.



„Esam gandarīti par lielo atsaucību dalībai šajā aizraujošajā akcijā. Neraugoties uz laika apstākļiem, kas nelutināja, pirmajā akcijas dienā – 18.novembrī - jau reģistrējušies 3278 dalībnieki. Savukārt tie, kas to nav paguvuši izdarīt, savus spēkus kādā no septiņām valodām var izmēģināt līdz pat sestdienai,” viņa mudināja.
 
Pašlaik visvairāk jeb 690 dalībnieku ir ierunājuši frāzi „Es mīlu STARO RĪGA” angļu valodā, kas ir pašsaprotami, jo angļu valodas pratēju skaits pie mums ir visprāvākais. Tomēr akcijas organizatori mudina izmēģināt arī citas valodas - tas palielinās iespējas uzvarēt loterijā, jo konkurence būs mazāka.
 
Nākamās populārākās valodas, kurās ir izteikta atzīšanās mīlestībā, ir franču, spāņu, čehu un norvēģu, salīdzinoši retāk izvēlētas itāļu un vācu.
 
Noskaties šos īpašos video, kur attiecīgās valodas skolotāji demonstrē, kā precīzāk izrunāt frāzi “Es mīlu STARO RĪGA”. Patrenējies, kā pateikt “es mīlu” septiņās dažādās valodās un izmēģini savu veiksmi!
 
Vācu valodā “ICH LIEBE STARO RIGA!” https://youtu.be/aWzfWaK59Ig
Norvēģu valodā “JEG ELSKER STARO RIGA!” https://youtu.be/yzCamuaXgtA
Franču valodā “J’AIME STARO RIGA” https://youtu.be/A5AmU_38Qac
Angļu valodā “I LOVE STARO RIGA” https://youtu.be/QL18Lb0ylcM
Itāliešu valodā “IO AMO STARO RIGA!» https://youtu.be/WUu5PEWGdAU
Spāņu valodā “¡ME ENCANTA STARO RIGA!” https://youtu.be/cbCqvmIgP94
Čehu valodā “MILUJI STARO RIGA” https://youtu.be/A0PhOiiGEeU.
 
Atgādinām, ka gaismas festivāla STARO RĪGA ietvaros līdz pat 21.novembrim Rīgā septiņas sabiedriskā transporta pieturvietas simboliski pārtop par kādu no septiņām Eiropas pilsētām - Hamburgu, Oslo, Prāgu, Parīzi, Barselonu, Londonu vai Milānu.
 
Lai piedalītos loterijā, STARO RĪGA festivāla laikā no plkst.18.00 līdz plkst.23.00 jādodas uz kādu no šīm pieturvietām iespējami skaidrāk jāierunā atzīšanās mīlestībā noteiktajā valodā. Ja izruna ir pareiza, pietura iemirdzas, un laimīgais dalībnieks piedalās izlozē lidojumam uz konkrēto pilsētu.
 
Septiņi laimīgie uzvarētāji tiks izlozēti jau 23.novembrī.
 
Vairāk informācijas par akcijas norisi www.jcdecaux.lv/staro-riga .
 
Rīgas pieturvietu dizaina un tehnisko risinājumu autors ir pasaulslavenais arhitekts Normans Fosters. Viņa vārds ir saistīts ar ievērojamākām arhitektūras celtnēm visā pasaulē.
 
Fostera radītie objekti vairāk līdzinās fantastiskiem objektiem no citas galaktikas, kaut gan galvenie viņa radošie principi ir vienkāršība, ekoloģiskums un lietderīgums. Starp viņa slavenākajiem darbiem ir Hērsta tornis Ņujorkā, kur atrodas preses giganti "Cosmopolitan" un "Esquire" un citas izdevniecības, Vemblija stadions, slavenais "Gurķis" un Millenium tilts Londonā.
 
Šobrīd Fostera dizainētās pieturvietas atrodas 122 pilsētās visā pasaulē, tostarp Austrālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un 228 pilsētās Francijā. Tagad Fostera radītās pieturvietas ir viegli atpazīstamas kā Rīgā, tā Londonā, Lisabonā, Parīzē, Barselonā un citviet pasaulē.
 
2000.gadā ietekmīgais ekonomikas žurnāls "The Economist" nosauca Fostera pieturvietas par "gudrākajām" pasaulē, bet šogad jūnijā avīze "The Herald Scotland" nodēvēja Fostera dizainētās digitālo risinājumu pieturvietas par "hi-tech" tehnoloģijām.
 
Sabiedriskā transporta pieturvietas, kur ierīkoti starojošie vides objekti: Brīvības bulvārī pietura "Esplanāde" no centra, Kr. Valdemāra ielā pietura "Mākslas muzejs", Kr. Valdemāra ielā pietura "Zigfrīda Annas Meirovica bulvāris" uz centru, Merķeļa ielā pietura "Brīvības bulvāris" no centra, Merķeļa ielā pietura "Inženieru iela" no centra, Merķeļa ielā pietura "Merķeļa iela" un Tērbatas ielā pieturā "Tērbatas iela".
 
Pasākumu rīko "JCDecaux Latvija" kopā ar lidsabiedrību "airBaltic".
 
 
 

Iemācies pateikt “es mīlu” septiņās dažādās valodās

18.11.2015
No 18. līdz 21.novembrim Rīgā septiņas pieturvietas simboliski pārtaps par kādu no septiņām Eiropas pilsētām.




Iemācies pateikt “es mīlu” septiņās dažādās valodās

  

Valodu prasmes ir bagātība, tādēļ tiem, kas jau kādu laiku ir domājuši par šā krājuma paplašināšanu, aicinām sākt ar kādu vienkāršu un ļoti patīkamu frāzi. Proti, vides reklāmas uzņēmums “JCDecaux Latvija” un nacionālā aviokompānija “airBaltic” aicina apgūt, kā pateikt “es mīlu” septiņās dažādās valodās.


 Jau vēstīts, ka šajos valsts svētkos un gaismas festivālā STARO RĪGA īpašā akcijā būs iespēja atzīties mīlestībā Rīgai un festivālam STARO RĪGA un vienlaikus piedalīties loterijā. Galvenā balva – septiņi lidojumi divām personām uz kādu no septiņām Eiropas pilsētām – Hamburgu, Oslo, Prāgu, Parīzi, Barselonu, Londonu vai Milānu.

 “Mūsuprāt, šos zīmīgos vārdus “es mīlu” der zināt iespējami vairāk valodās, jo nekad nevar zināt, kā tie dzīvē var noderēt. Lielāka balva nekā uzvara šajā loterijā varētu būt brīdis, kad no sirds kādam jāatzīstas mīlestībā kādā no šīm valodām vai arī jūs būsiet tas, kas šos vārdus uzklausīs un sapratīs. Tas arī mūs iedvesmoja līdzdarboties šīs akcijas tapšanā,” sacīja “airBaltic” pārstāvis Linards Jonins.

 No 18. līdz 21.novembrim Rīgā septiņas pieturvietas simboliski pārtaps par kādu no septiņām Eiropas pilsētām.

 “Angļu un vācu valodas pratēju mums noteikti vairākumā, tādēļ aicinām izmēģināt arī citas valodas - čehu, norvēģu, franču, itāļu vai spāņu. Tas noteiktu palielinās iespējas uzvarēt loterijā, jo konkurence būs mazāka. Septiņi laimīgie uzvarētāji tiks izlozēti jau 23.novembrī,” sacīja “JCDecaux Latvija” direktore Jeļena Brokāne.

 Zinot to, ka dažās valodās izruna varētu būt izaicinājums, akcijas organizatori ir parūpējušies par īpašiem video, kur attiecīgās valodas skolotāji īsi demonstrē, kā precīzāk izrunāt frāzi “Es mīlu STARO RĪGA!”. Aicinām patrenēties un izmēģināt savu veiksmi!

 Vācu valodā “ICH LIEBE STARO RĪGA!” https://youtu.be/aWzfWaK59Ig

Norvēģu valodā “JEG ELSKER STARO RĪGA!” https://youtu.be/yzCamuaXgtA

Franču valodā “J’AIME STARO RĪGA” https://youtu.be/A5AmU_38Qac

Angļu valodā “I LOVE STARO RĪGA” https://youtu.be/QL18Lb0ylcM

Itāliešu valodā “IO AMO STARO RĪGA!» https://youtu.be/WUu5PEWGdAU

Spāņu valodā “¡ME ENCANTA STARO RĪGA!” https://youtu.be/cbCqvmIgP94

Čehu valodā “MILUJI STARO RĪGA” https://youtu.be/A0PhOiiGEeU

 Brokāne atgādināja, lai piedalītos loterijā, jādodas uz kādu no septiņām pieturvietām, objekta mikrofonā iespējami skaidrāk jāierunā atzīšanās mīlestībā noteiktajā valodā. Ja izruna būs pareiza, pietura iemirdzēsies, un laimīgais dalībnieks piedalīsies izlozē lidojumam uz konkrēto pilsētu.

 Vairāk informācijas par akcijas norisi www.jcdecaux.lv/staro-riga .

 Rīgas pieturvietu dizaina un tehnisko risinājumu autors ir pasaulslavenais arhitekts Normans Fosters. Viņa vārds ir saistīts ar ievērojamākām arhitektūras celtnēm visā pasaulē.

 
Fostera radītie objekti vairāk līdzinās fantastiskiem objektiem no citas galaktikas, kaut gan galvenie viņa radošie principi ir vienkāršība, ekoloģiskums un lietderīgums. Starp viņa slavenākajiem darbiem ir Hērsta tornis Ņujorkā, kur atrodas preses giganti "Cosmopolitan" un "Esquire" un citas izdevniecības, Vemblija stadions, slavenais "Gurķis" un Millenium tilts Londonā.

 Šobrīd Fostera dizainētās pieturvietas atrodas 122 pilsētās visā pasaulē, tostarp Austrālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un 228 pilsētās Francijā. Tagad Fostera radītās pieturvietas ir viegli atpazīstamas kā Rīgā, tā Londonā, Lisabonā, Parīzē, Barselonā un citviet pasaulē.

 2000.gadā ietekmīgais ekonomikas žurnāls "The Economist" nosauca Fostera pieturvietas par "gudrākajām" pasaulē, bet šogad jūnijā avīze "The Herald Scotland" nodēvēja Fostera dizainētās digitālo risinājumu pieturvietas par "hi-tech" tehnoloģijām.

 Sabiedriskā transporta pieturvietas, kur būs ierīkoti starojošie vides objekti: Brīvības bulvārī pietura "Esplanāde" no centra, Kr. Valdemāra ielā pietura "Mākslas muzejs", Kr. Valdemāra ielā pietura "Zigfrīda Annas Meirovica bulvāris" uz centru, Merķeļa ielā pietura "Brīvības bulvāris" no centra, Merķeļa ielā pietura "Inženieru iela" no centra, Merķeļa ielā pietura "Merķeļa iela" un Tērbatas ielā pieturā "Tērbatas iela".

 

Pasākumu rīko "JCDecaux Latvija" kopā ar lidsabiedrību "airBaltic".

 

 

Sabiedriskā transporta pieturvietās ikviens varēs atzīties mīlestībā Rīgai!

10.11.2015
Septiņās Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietās Latvijas dzimšanas dienas svinību laikā būs ierīkoti inovatīvi vides reklāmas objekti, kas aizraujošā veidā ļaus ikvienam rīdziniekam vai pilsētas viesim atzīties mīlestībā Rīgai, pastāstīja vides reklāmas kompānijas „JCDecaux Latvija” direktore Jeļena Brokāne.


„Mēs neesam veikuši īpašu aptauju, tomēr domājam, ka pieturvietas Parīzē, Londonā, Rīgā un citviet pasaulē ir uzklausījušas daudzu pārīšu atzīšanos mīlestībā. Tādēļ gaismas festivāla „Staro Rīga” laikā nolēmām organizēt kolektīvu atzīšanos mīlestībā mūsu pilsētai Rīgai un gaismas festivālam,” viņa teica.
 
Pieturvietas, būs aprīkotas ar dažādiem gaismas specefektiem, kā jau tas iederās gaismas festivālā. Katra pieturvieta būs noformēta kā konkrēta pilsēta. Tas simbolizē, ka tāda pati pieturvieta atrodas citā pasaules pilsētā.
 
Laikā no 18. līdz 21.novembrim norisināsies pasākums, kurā atzīšanos mīlestībā pieturvietās varēs paust septiņās dažādās valodās, ierunājot vides objekta mikrofonā teikumu „Es mīlu Staro Rīga”. Ja izruna būs pareiza, pietura iemirdzēsies, un laimīgais dalībnieks piedalīsies izlozē, kurā varēs laimēt „airBaltic” sarūpētu aviolidojumu uz Londonu,  Barselonu, Parīzi  Oslo, Londonu,  Milānu, Prāgu vai Hamburgu.
 
 
Pieturvietu dizaina un tehnisko risinājumu autors ir pasaulsslavenais arhitekts Normans Fosters. Viņa vārds ir saistīts ar ievērojamākām arhitektūras celtnēm visā pasaulē.
Fostera radītie objekti vairāk līdzinās fantastiskiem objektiem no citas galaktikas, kaut gan galvenie viņa radošie principi  ir vienkāršība, ekoloģiskums un lietderīgums. Starp viņa slavenākajiem darbiem ir Hersta tornis Ņujorkā, kur atrodas preses giganti “Cosmopolitan” un “Esquire” un citas izdevniecības,  Vemblija stadions, slavenais  “Gurķis” un Millenium tilts Londonā.
Šobrīd Fostera dizainētās pieturvietas atrodas 122 pilsētās visā pasaulē, tostarp Austrālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un 228 pilsētās Francijā. Tagad Fostera radītās pieturvietas ir viegli atpazīstamas kā Rīgā, tā Londonā, Lisabonā, Parīzē, Barselonā un citviet pasaulē.
„Lai arī uz kuru no šīm pasaules pilsētām tu dosies, pieturvietas atpazīsi pēc to vienotā dizaina,” pauda Brokāne.
 2000.gadā ietekmīgais ekonomikas žurnāls „The Economist” nosauca Fostera pieturvietas par „gudrākajām” pasaulē, bet šogad jūnijā avīze „The Herald Scotland” nodēvēja Fostera dizainētās digitālo risinājumu pieturvietas par „hi-tech” tehnoloģijām.
Sabiedriskā transporta pieturvietas, kur būs ierīkoti starojošie vides objekti:  Brīvības bulvārī pietura "Esplanāde" no centra, Kr. Valdemāra ielā pietura "Mākslas muzejs”, Kr. Valdemāra ielā pietura "Zigfrīda Annas Meirovica bulvāris" uz centru, Merķeļa ielā pietura "Brīvības bulvāris" no centra,  Merķeļa ielā pietura "Inženieru iela" no centra, Merķeļa ielā pietura "Merķeļa iela" un Tērbatas ielā pieturā "Tērbatas iela".
 
Pasākumu rīko „JCDecaux Latvija” kopā ar lidsabiedrību „airBaltic”.
 


 

Vides reklāmas nozares pieaugums šogad sasniegs 12%

28.10.2014
Aizvadītajos gados vērotais vides reklāmas pieaugums kopējā reklāmas tirgū šogad turpināsies, sasniedzot 12%, kas liecina par pakāpenisku nozares izaugsmi.

Vides reklāmas nozares pieaugums šogad sasniegs 12%
  
Aizvadītajos gados vērotais vides reklāmas pieaugums kopējā reklāmas tirgū šogad turpināsies, sasniedzot 12%, kas liecina par pakāpenisku nozares izaugsmi.
„Latvijas mediji ir ļoti sadrumstaloti – ir neskaitāmas avīzes, žurnāli, radio, TV un interneta mediji, kas apgrūtina efektīvu reklāmas kampaņu veidošanu vienā komunikācijas kanālā. Uz šī haotiskā reklāmas tirgus fona interese par vides reklāmu arvien pieaug, jo tā ar vienu ziņojumu efektīvi sasniedz ļoti plašu auditoriju, turklāt gan latviešu, gan krievu valodā,” norāda Ilma Kauliņa, Vides reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja.
2012. gadā vides reklāma Latvijā pieauga par 5%, 2013.gadā - par 12,6%, saglabājot 10% no kopējā reklāmas tirgus. Vides reklāma aizvadītajos gados spējusi radīt vairākus jaunus formātus, kas raisa lielu klientu interesi, piemēram, reklāmas uz zemās grīdas Rīgas tramvajiem, jaunu pieturvietu izveide, reklāmas risinājumi lidostā u.c.
 
Kaut gan, salīdzinot ar citām Eiropas valstīm, Latvijā vides reklāmas jomai atvēlētie naudas līdzekļi vēl ir salīdzinoši nelieli un būtiska izaugsme nozarē pēc aizvadītajiem krīzes gadiem nav vērojama, vides reklāmai Latvijā ir ievērojams potenciāls un izaugsmes iespējas. Kā uzsver vides reklāmas kompānijas JCDecaux direktore Jeļena Brokāne, Latvijā vēl joprojām ir ļoti daudz uzņēmumu, kas vides reklāmu neizmanto, to vidū arī vairāki starptautiskie reklāmas giganti kā Procter&Gamble, Unilever, Ferrero un citi.
„Uzlabojoties vides reklāmas konstrukciju kvalitātei, kas tiek plānota jau līdz šā gada beigām, kā arī piedāvājot iespēju izmantot jauno mediju plānošanas rīku Outdoor Impactvides reklāmas efektivitātes mērīšanai, klientu izvēle par labu vides reklāmai tuvākajā nākotnē noteikti pieaugs, ” paredz J.Brokāne.
Arī pasaulē pazīstamie zīmoli  savā reklāmas komunikācijā vides reklāmu izvēlas ar vien biežāk un kopējā reklāmas budžetā vides reklāma tiem veido teju piekto daļu. Reklāmas skatījumu jeb kontaktu, kā arī izmaksu salīdzinājums parāda, ka, iztērējot mazākus līdzekļus, ar vides reklāmu var sasniegt to pašu efektivitāti ko ar TV reklāmu, ietaupot aptuveni 10% no reklāmai atvēlētās summas, kas nosaka vides reklāmas izaugsmi pēdējos gados, uzsver I.Kauliņa.
Kaut gan konkurencē ar internetu grūtības izjūt ikviena reklāmas joma, I.Kauliņa atzīst, ka vides reklāmai tuvākā nākotnē ir daudz lielāks izaugsmes potenciāls nekā, piemēram, TV reklāmai, jo vietējām televīzijām mazā tirgus un nelielā finansējuma dēļ ir grūti nodrošināt augstu raidījumu kvalitāti. Savukārt tehnoloģiju attīstība skatītājiem ļauj izvairīties no TV reklāmu skatīšanās, kā arī jārēķinās ar nepieciešamību reklāmas finansējumu pārdalīt latviešu un krievu auditorijai, kas vēl vairāk fragmentē reklāmas tirgu. Vides reklāmaspriekšrocība ir tā, ka to nevar izslēgt vai aiziet no televizora ekrāna prom uz reklāmas laiku, kas būtiski samazina auditorijas apjomu TV.
Tāpat kā reklāmas nozari kopumā, arī vides reklāmu aizvadītajos gados negatīvi ietekmējis Konkurences padomes lēmums Modern Times Group un LNT apvienošanās lietā iesaldēt reklāmas cenas līdz 2017.gadam, kas kropļo reklāmas tirgu, jo TV neadekvāti zemās cenas samazina resursus pārējām reklāmas jomām. „Mediju reklāmas cenas Latvijā ir ievērojami zemākas nekā Igaunijā un Lietuvā, kas samazina naudas daudzumu reklāmas tirgū, kā arī kavē jaunu risinājumu attīstību. Pēc ierobežojumu atcelšanas reklāmas tirgū ienāks jaunas vēsmas, un arī vides reklāmu saturs un dizains kļūs vēl oriģinālāks, tuvinot pilsētvides kvalitāti attīstīto Eiropas valstu labākajai praksei,” uzsver I.Kauliņa.

Uzziņai.Vides reklāmas asociācija dibināta 2004.gadā un šogad, 23.oktobrī, svin 10 gadu jubileju. Tās galvenie mērķi ir noteikt un pastāvīgi aktualizēt kvalitatīvas vides reklāmas veidošanas un izplatīšanas principus un nepieciešamību, veicināt un atbalstīt vides reklāmas veidošanas speciālistu profesionālo apmācību un kvalifikācijas celšanu, kā arī veicināt sabiedrības informētību par vides reklāmas problēmām un to risinājumu ar vides reklāmas palīdzību u.c.
 
Ilma Kauliņa, Vides reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja
Kontakti: Ilma Kauliņa, mob.2 911 2889, ilma@pl.lv
                            

Vides reklāmas asociācijai 10 gadi!

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             

                             


Outdoor Impact

23.09.2013
Outdoor Impact sistēma ir gatava ieviešanai Latvijas tirgū!
18. septembrī svinīgi tika atklāta Outdoor Impact sistēmas ieviešana Latvijas tirgū.

Outdoor Impact ir vērienīgākā investīcija vides reklāmas nozares attīstībā Latvijā. Tā īstenošanu gandrīz trīs gadu garumā vadīja divi lielākie vides reklāmas uzņēmumi Baltijas reģionā un pasaulē – „Clear Channel” un „JCDecaux”. Outdoor Impact tehniskā komiteja ir pabeigusi sistēmas auditu, un sistēma ir gatava ieviešanai Latvijas tirgū!

Outdoor Impact ir vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēma, kas vides reklāmas plānotājiem un pircējiem piedāvās uzticamus rādītājus un faktus. Outdoor Impact izmainīs veidu, kā Latvijā tiek plānota un pirkta vides reklāma, padarot to pielīdzināmu citiem reklāmas veidiem.Datu pieejamība un precizitāte būtiski palielinās vides reklāmas konkurētspēju Latvijas reklāmas tirgū.
Outdoor Impactsistēmas pamatā ir milzīgs datu apjoms, kas iegūts, analizējot vides reklāmas pētījumu rezultātus par tās auditoriju. Jaunās paaudzes sistēma ir pielāgota speciāli Latvijas tirgum. Projekta pētnieciskajā procesā apzināti un klasificēti galvenie vides reklāmas formāti, analizēti auditorijas pārvietošanās maršruti un apkopoti dati par satiksmes plūsmu. Ar īpaši šim pētījumam izstrādātu metodi uzņemti un analizēti vairāk kā 7500 reklāmas paneļu. Sistēmas izstrādes darbā piedalījās vairāki augstu novērtēti starptautiski pētnieki un nozares eksperti.

Šādu sistēmu jau vairākus gadus veiksmīgi izmanto Zviedrijā, Somijā un Norvēģijā, padarot Outdoor Impact par neaizstājamu ikdienas darba rīku vides reklāmā plānošanā, tās efektivitāti atzīst lielākā daļa reklāmas industrijas pārstāvju.
Latvijā Outdoor Impact projekta attīstību pārraudzīja speciāla tehniskā komiteja, kuras sastāvā ir nozares uzņēmumu pārstāvji. Komitejas mērķis bija pārbaudīt izmantotos procesus un novērtēt to atbilstību nozares vadlīnijām. 2013. gada 9. septembrī tehniskā komiteja savu darbu beidza un atzina, ka datu interpretācija un paneļu klasifikācija ir rūpīgi pārbaudīta saskaņā ar nozares starptautiskajiem standartiem.

Tehniskās komitejas vadītājs Kaspars Ulsts atzīst, ka Outdoor Impact nodrošinās reklāmu plānotājus un pircējus ar vienotu vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēmu, kuras pamatā ir atbilstoši un uzticami medija rādītāji.

Outdoor Impacttehnisko komiteju Latvijā pārstāv:
Kaspars Ulsts – Media Planning group Baltic direktors – tehniskās komitejas vadītājs
Juris Liepiņš – MediaHouse direktors
Kārlis Zembergs – Omnicom Media Group mediju direktors
Kārlis Gedrovics – Inspired direktors
Sigita Erdmane – DNB bankas Mārketinga daļas vadītāja

Bildes no Outdoor Impact atklāšanas pasākuma.

Visas bildes varat apskatīt šeit:
http://we.tl/TLLKfVQZh7